Ідеї Бізнесу

Ідеябізнесу

Від ідеї до бізнесу

Единственное настоящее богатство - душевное богатство, в остальном больше горя, нежели радости. Человеком с большим состоянием и богатым следует назвать того, кто умеет пользоваться своею собственностью. - Лукиан

13. Дайте наставникові зворотну зв'язок Ваш наставник хотів би знати, природно, який результат дали його ради. Тому регулярно повідомляйте йому про поточному положенні справ. Дайте йому так багато зворотної зв'язку, як зможете. Тим самим Ви спонукуєте його допомагати ще більше. Повідомляйте йому також, якщо щось не спрацювало. Він хотів би переконатися в тім, що дійсно зроблено всі можливе.
Інформуйте його також час від часу про тім, що Ви як і раніше вірите в Вашу ціль. Знову і знову демонструйте йому своевоодушевление. Покажіть йому, що онставит на переможця.
14. Дякуєте тим, що процвітаєте Кращий спосіб виразити свою подяка - перевершити всі очікування наставника і стати неймовірно процвітаючої. Піклуйтеся про тім, щоб набивати грошима свої кишені і кишені Вашого наставника.
Уразите його тим, що Ви виявилися швидше і успешнее, чим він, можливо, припускав.
15. Подражайтевашему наставникові і залишайтеся при этомверны собі Учитися - значить рівнятися на наставника. Будьте уважні, але не напружені. Усмоктуйте всі, як губка, але не забувайте і розважати його. Піклуйтеся про тім, щоб від співробітництва с Вами Ваш наставник одержував задоволення. Помнете: він став богатым, так як любить те, що робить.
Хвалите Вашого наставника як можна частіше, але не лестите йому. Похвала повинна іти від серця. Однак не стримуйте себе тільки тому, що думаєте: він і без того знає, наскільки гарний. Повірте, людина завжди охоче вислухає щиру похвалу.
Наслідуйте Вашому наставникові. Якщо Ви заметете, що ходите, говорите, одягаєтеся так же, як він, - це добре. Це допоможе Вам думати і почувати, як він. Хто переймає обороти мови і жести іншого людини, переймає також його почуття.
Саме це наслідування допоможе Вам пізніше устати на власні ноги. Але не забувайте при всім при тім залишатися вірним самому собі.
16. Не шукайте болючі крапки Ніхто не затверджує, що Ваш наставник повинен бути досконалістю. Нерідко відносини с наставником терплять невдачу через того, що учень очікує занадто багато чого. Не чекайте досконалості. Ви його не знайдете. Ви знайдете людини з своїми достоїнствами і недоліками.
Концентруйтеся на позитивних сторонах Вашого наставника, а не на його слабостях. Ви адже хочете учитися в його, а не знести його пам'ятник. Вирішальним є те, що він може удосконалити Ваші сильні сторони.
В багатьох процвітаючих людей є тенденція спотворювати істину в свою користь. Але не забувайте, що Ви учитеся в його, а не намагаєтеся довести йому свою правоту.
Вас здивує також швидкість, з котрої процвітаючі люди можуть змінювати своє думка. Ще учора вони говорили: “А” - кращий метод, а сьогодні затверджують, що кращий метод - “Б”. Гарний наставник набагато легше відмовиться від шляхи, що не приводить до успіху, чим більшість інших людей. Те, що не функціонує, відразу піддається переоцінці. І це називається не безпринципністю, а мисленням, спрямованим на успіх, і гнучкістю. З інший сторони, що процвітають люди набагато довше, ніж інші, дотримуються системи, що, як доведено, приводить до позитивним результатам. Орієнтуючись на це, Ви повинні обрати власний шлях, тому що в кінцевому підсумку тільки Ви самі відповідальні за свою життя.
17. Поверніть те, що Ви одержали Ви не повинні чекати, поки станете досконалістю і зразком успіху, щоб почати допомагати іншим так, як Вам допоміг Ваш наставник. Самі кращі учні часто стають і самими кращими наставниками.
Якщо принцип наставництва зробив Вас процвітаючої, не забувайте, кому Ви зобов'язані своїм успіхом. Поверніть борг, наставляючи інших.
Як довго повинне тривати наставництво?
З плином часу відносини учня і наставника будуть поступово переходити в дружбу. Коли-небудь в Вас може з'явитися бажання стати рівноправними партнерами. В усякому випадку,
126
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214]