Ідеї Бізнесу

Ідеябізнесу

Від ідеї до бізнесу

Не всегда пышная шляпа покрывает достойную уважения голову. - Т. Фуллер

2. Проблеми Проблеми, з якими ми зіштовхуємося, дають гарний шанс розширити нашу область контролю. Проблема тому і є проблемою, що хоча і лежить в межах нашого особистого универсума, але вона поза нашої сфери впливу.
Саме тому кожна виникла перед нами проблема дає нам можливість подальшого росту. Якщо ми ставимо перед собою тільки питання: “Як я вирішую проблему?”, те міняється деяке. Але ми можемо поставити також питання: “Як я можу змінити ситуацію для того, щоб ця проблема більше не виникала?” І ця нова ситуація завжди означає розширення нашої зони контролю.
Приклад: Ви вертаєтеся додому с вечірки і виявляєте, що Вас ограбували. Двері зламано, багато речі зникли. Якщо Ви хочете тільки вирішити виниклу проблему, те дзвоните слюсареві і страховим агентам. Якщо Ви хочете, однак, змінити ситуацію так, щоб в подальшому Вашу квартиру уже не могли обкрасти, то зробите більше. Ви поставите, наприклад, сигналізацію і купите собаку. Тим самим Ви створили для зломщика дуже несприятливу ситуацію і розширили Вашу область контролю. Ваша власність охороняється, навіть коли Вас немає будинку.
Добробуту не досягти, ухиляючись від проблем. Хто хоче володіти більшими грошима, в того повинен бытьдлинный список проблем.
3. Правильні питання Ми говорили уже про тім, що якість наших питань визначає якість нашої життя. Чому це так? Ми перебуваємо постійно в внутрішньому діалозі с самим собою. Наш мозок постійно задає питання, накоторые ми самі і відповідаємо.
Якщо ми запитуємо себе: “Упораюся чи я с цим?”, - те не виключаємо можливості невдачі. Тільки через такий постановки питання залишається, по меншої мері, сумнів в своїх чинностях. Кращим був би питання: “Як я с цим упораюся?” Цей питання виключає невдачу. Ви с цим упораєтеся. Можна уважати, що уже тільки завдяки правильної постановці питання Ви с цим упоралися. Це “як” дозволяє шукати можливості, які лежать поза Вашої області контролю.
Ми повинні запитувати в першу черга не “чому”, але “як”. “Як” змушує шукати рішень, “чому” - вибачень за бездіяльність. Ми знаходимо те, що шукаємо. Хто шукає і знаходить вибачення, тому не потрібно розширювати сферу свого контролю; він же не винуватий. Разом с тим він втрачає влада над ситуацією. Хто задає питання “як”, того відповідь виводить за межі його області контролю; в питанні “як” укладений і питання “чому”. Однак питання “чому” не включає в себе питання “як” і не дозволяє шукати і знаходити рішення.
Так же важливий і питання: “Що я можу?” Представте, що я би зосередився в Каліфорнії на тім, чого я не можу і не знаю. І я знайшов би дуже багато доводів за те, щоб швиденько знову виїхати додому, 16-літній юнак в чужий країні дуже багато чого не може. Але концентрація на цьому не приносить грошей. Я зобов'язаний був зробити упор на те, що я міг.
Правильна постановка питання, отже, така: “Що я можу, що я знаю, які можливості в мене є?” Я знав, наприклад, німецький мова. Отже, я став давати уроки німецького. Однак мій англійський був так поганий, що я і п'яти хвилин не зміг би вести урок, якщо би хоч щось доводилося пояснювати по-англійському. Тому я вів заняття по-німецькому.
Спочатку це було дуже важко, але зате мої учні досить швидко просувалися уперед. Сьогодні я знаю, що це і всамом справі кращий метод навчання іноземному мові.
Якщо ми запитуємо себе, хто винуватий, ми шукаємо виправдання. Якщо ми говоримо: “Не я винуватий”, - ми знищуємо можливість позитивних змін. Крім того, питання про винності
23
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214]