Ідеї Бізнесу

Ідеябізнесу

Від ідеї до бізнесу

Везде, где бессильный закон не может защитить слабого от сильного, можно смотреть на богатство как на средство избавления от несправедливости, от притеснений, от презрения сильного. - К. Гельвеций

* Иванцевич Дж. М., Лобанів А.А. Людські ресурси керування. М.: Справа, 1993.

 

Альтернативи найманню

Перш ніж ухвалювати рішення щодо підборі нових сотруд-ников, доцільно визначити, чи всі кошти, що є своєрідної альтернативою найманню, використані в организа-ции. До них ставляться:

понаднормова робота, підвищення інтенсивності праці;

структурна реорганізація або використання нових схем виробництва;

тимчасове наймання;

залучення спеціалізованих фірм для осуществле-ния деяких видів діяльності

Витрати на залучення персоналу

Перш ніж здійснювати підбор персоналу, у фінансових планах організації варто врахувати витрати. Так, якщо органи-зация використовує для підбора співробітників агентство по найманню, те її витрати будуть не менш чим двотижнева зарплата цього співробітника, а якщо интересующий організацію людина виявляє-ся фахівцем, то витрати будуть приблизно рівні його місячному або півторамісячному окладу. Користування услу-гами таких агентств, з однієї сторони, істотно заощаджує час штатних працівників організації, оскільки зовнішні кадрові консультанти здійснюють більшу частину роботи з попередньому відбору кандидатів, і тільки минулі через "відбірне сито" (як правило, до п'яти чоловік) будуть интервьюироваться безпосередньо менеджером по персоналі або керівником організації. З інший сторони, у сотруд-ников агентств не завжди є досить інформації про стратегії організації, її культурі й особливостях тих керуй-телей, "під яких" підбирається кандидат, це може приводити до різного роду непорозумінням, аж до відкидання всіх кандидатів, пропонованих агентством. Зрозуміло, у цьому випадку витрати організації можуть бути досить відчутними

Уважається, що одним з найбільш дешевих способів під-бору персоналу є пошук кандидатів через співробітників, що працюють в організації (їхніх друзів або родичів, ну-ждающихся в роботі). Цей спосіб не вимагає особливих витрат, оскільки співробітники організації в сутності виконують значну частину роботи з пошуку й навіть відбору

По даним ряду дослідників,* можна говорити про разли-чиях в економічної ефективності використовуваних сьогодні методів пошуку й підбора персоналу. Як підстави для порівняння цих методів можна зупинитися на загальних витратах організації, співвіднесених із числом прийнятих працівників:

Методи пошуку й підбора персоналу

Результат від загальної суми всіх видів (%)

Коефіцієнт прийняття розісланих пропозицій

Коефіцієнт прийняття пропозицій на роботу

Особи, письмово, що звернулися в пошуках роботи,

35

6

58

Публікація объявле-ний

32

1

40

Різні агентства

14

2

32

Прямий розподіл у коледжах

8

2

13

Набір усередині компа-нии

7

10

65

Особи, випадково зашед-шие в організацію в пошуках роботи

2

6

57

Довідники-Списки шукаючу роботу

2

8

82

 

 

[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214]