Ідеї Бізнесу

Ідеябізнесу

Від ідеї до бізнесу

Не всегда пышная шляпа покрывает достойную уважения голову. - Т. Фуллер

Тепер Ви знаєте свої догмати віри відносно грошей - що далі?
З переконаннями, які є в більшості людей по приводу грошей, Ви не зможете стати заможними. Ви будете саботувати свої власні зусилля і тупцювати на місці.
Задоволені чи Ви своїм відношенням до грошам? Якщо Ви не вірите, що гроші гарні, Ви не будете богатыми, навіть якщо Вам хочеться більших грошей. Отже, мова іде про тім, щоб розробити такі переконання, які допоможуть Вам одержати те, чого Ви хочете.
Є проста техніка, з допомогою котрої Ви можете змінити Ваше відношення до грошам і основні переконання на цей рахунок в плин 30 хвилин. Але спершу ми повинні з'ясувати, є чи в нас взагалі право змінювати наші догмати віри.
Гарні гроші або погані?
Правильні або помилкові окремі подання про грошах? Знову і знову сперечаються розумні люди про добрі і злі, про щирому і помилковому.
Трохи сторіч назад думка про тім, що Земля - плоский диск, було пануючої. Всі ті, хто думав, що вона кругла, повинні були бути спалені на багатті інквізицією. Ми думали, що рослини зелені, так як це їх колір, однак тепер ми знаємо, що предмет поглинає всі кольору, і саме той колір, що він відображає, і здається нам кольором самого предмета. Дуже часто в дійсності всі зовсім не так, як представляється нашому ока. Поділ на щире і помилкове допомагає мало, тому що ми часто упадаємо в омани.
По многим причинам ми часто випробовуємо утруднення навіть с тим, що здається нам очевидним. В основі лежить наша потреба в упевненості. Ми хочемо покладатися на себе і на інших. Нам дуже важко прийняти висловлення Конрада Аденауера1: “Яке мені справа до моєї учорашньої дурної балаканини”. Але ще більше рішучості вимагає формулювання: “Яке мені справа до моїх учорашніх дурних переконань”. Слово, червоної ниткою що простежується в цих висловленнях, - “послідовність”. Можливо, Ви обміркуєте Ваше відношення до цьому після того, як прочитаєте те, що сказав Махатма Ганди2: “Незмінність переконань не є абсолютної чеснотою. Якщо я сьогодні бачу не те, що учора, не послідовно чи буде змінити мій погляд на речі? Я буду непослідовний тоді по відношенню до минулому, але послідовний по відношенню до правді... Послідовність складається в тім, щоб випливати за правдою, який ти її бачиш”.
Коли Махатма Ганди женився, в його, напевно, були інші подання про шлюбі і сексі, чим в подальшому, коли він вирішив не спати більше з своєї дружиною - для того, щоб повніше сконцентруватися на своїх завданнях. Він хотів повністю присвятити себе Індії. Було чи це “правильно”, вирішувати ненам.
Саме тут лежить камінь спотикання. Люди схильні до тому, щоб всі ділити тільки на “правильне” і “помилкове”. Ця класифікація по принципу “гарне” і “погане” є чисто людським винаходом. В природенет нічого подібного.
Каквозникаетвера?
В одного селянина була прекрасна кінь. Всі жителі села заздрили йому. Вони говорили: “Якщо би в всіх була така чудова кінь”. Селянин тільки відповідав: “Хто знає...”
Один раз кінь утекла, і люди говорили: “Яке нещастя”. Селянин тільки повторював: “Хто знає...”
Через трохи тижнів його кінь прийшла назад ще с трьома що прибилися до їй дикими кіньми. В односільчан це в голові не укладалося. “Звідки йому таке везіння!” - викликували вони. Селянин відповідав тільки: “Хто знає...”
Його син захотів об'їздити одну з приблудних коней, але упав і зламав ногу. Сусіди були в жаху: “Його багатство не принесло йому щастя, без цих коней його син був би здоровий”. Селянин як і раніше тільки говорив: “Хто знає...”
Небагато пізніше вибухнула війна, і всі здорові молоді чоловіка були покликані в армію. А син селянина з зламаної ногою змушений був залишитися удома, отчого приходив в лють. Селянин утішав його: “Хто знає...”
Ні один з молодих людей не повернувся після війни назад. Жителі села шепотілися:
1 Конрад Аденауер - экс бундесканцлер ФРН 2 Maxaтмa Ганди - глава правительства Індії, що одержав ще при життя світову популярність.
48
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214]