Ідеї Бізнесу

Ідеябізнесу

Від ідеї до бізнесу

Можно признать идею полезной, но не уметь ею пользоваться. - И. Гете

фахівцем в своєї області. Не будуйте Ваше справа навколо клієнтів, які в Вас є, але так, щоб одержувати клієнтів, яких Ви хочете.
Всі вирішує Ваше бачення. Можливо, Ви - лікар, і Ваша ціль - стати відоміше, ніж доктор Мюллер-вольфарт1. Раптово Ви одержуєте дзвінок від г-на Шойбле2, що повідомляє Вам, що Ваша слава досягла вищих кіл і федеральний канцлер порахує за честь, якщо Ви займете пост міністра охорони здоров'я в його кабінеті. В відповідності с девізом “Якщо призиває влада, відмовлятися не можна”, Ви погоджуєтеся. Ваше бачення миру раптово змінюється. Вірите чи Ви, що нове бачення сильно вплине на Вашу життя? Будете чи Ви бачити тепер газету (імовірно, уже іншу газету) і повідомлення в їй інакше?
Мистецтвом є розробка такого бачення без дзвінка г-на Шойбле. З'ясуєте, що є Ваша пристрасть і що є Ваші таланти. Яку нішу Ви можете зайняти через три року як фахівець? І наполегливо працюйте для одержання статусу фахівця.
Якщо Ви не змінитеся, нічого не зміниться
Якщо Ви хочете, щоб мир для Вас змінився, спочатку повинні змінитися Ви самі. Якщо Ви хочете через три, п'ять або через сім років чогось іншого, чим сьогодні, те ці зміни Ви повинні підготовляти і здійснювати. Вирішите, хочете чи Ви, щоб в Вас через сім років був би той же розпорядок дня, що і сьогодні, ті же результати, так же багато або так же мало уваги з сторони навколишніх...
Чим Ви хочете займатися? Не сподівайтеся, що прокинетеся один раз і прочитаєте в ранкової газеті, що уночі Вас призначили фахівцем. Людина стає фахівцем настільки, наскільки він справляється с цієї роллю. Отже, якщо Ви хочете, щоб щось змінилося, тоді зарезервуйте певне час в Вашім щоденному обсязі роботи. Витрачайте це час на досягнення статусу фахівця. Підвищуйте свою кваліфікацію. Окреслите спеціальну цільову групу потенційних клієнтів. Шукайте підходи до цієї цільовий групі. Звернете на себе увага. Пишіть статті в спеціальних журналах...
Якщо навколишнє повинне стати для Вас краще, те спочатку Ви самі повинні стати краще.
Я знайшов самий оптимальний спосіб для того, щоб стати фахівцем: напишіть прямо сьогодні розгорнуту односторінкову рекламу, що зверне увага на Вас як на фахівця, на Ваш оригінальний сервіс або продукт.
В такого методу є трохи переваг:
1. Він змусить Вас розглядати кожну ситуацію с крапки зору клієнта. 2. Вам буде легше зосереджуватися на істотному. 3. Формулюючи цю рекламу, Ви, можливо, зрозумієте, що Вам не подобається в Вашім бізнесі. І зможете уникнути повторного обмірковування і більших втрат часу і енергії. 4. Окремі кроки до досягненню статусу фахівця виявляться набагато ясніше, і Ви зможете визначити Вашу цільову групу клиентовболее точно. 5. Ви зрозумієте, як краще усього задовольнити потреби клієнтів, якщо будете запитувати себе знову і знову, що їм вигідніше усього. 6. Весь процес значно прискорюється. Ви можете починати роботу відразу. Ключові ради
Позиціонуйте себе як фахівець. Знайдіть нішу, що ще не зайнято, або створіть нову.
• Ваше бачення миру змінюється і веде Вас в обраному Вами напрямку. • Орієнтуйтеся нена свою сьогоднішню ситуацію, але на ситуацію, що в Вас була. • Ціль робить людини творцем. Після того, як Ви побачили загальну картину, Ви раптово розумієте, де і які камушки можна використовувати для створення мозаїки. • Якщо Ви прагнете до завоюванню широкої цільовий групи клієнтів, тоді Ваші послуги повинні бути, по можливості, дешеві. Якщо ви обмежуєтеся “малої” спеціальної цільовий групою, те можете пропонувати свої послуги дорого. • Якщо Ви дійсно є фахівцем, те клієнти самі прийдуть до Вам. • Зарекомендувати себе фахівцем порівняно нескладно. Адже часто фахівець - це той, 1 Вольфганг Мюллер-вольфарт - лікар відомої футбольної команди “ Баварія-Мюнхен”. 2 Вольфганг Шойбле був “правою рукою” колишнього федерального канцлера ФРН Гельмута Колючи.
70
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214]